להשיג כרטיסים לעומר אדם - גם אחרי שהם אזלו

מכרטיסים למופעים נחשקים ועד להצעת נישואין מושלמת: שירות הקונסיירז' של אמריקן אקספרס מפעיל רשת קשרים חובקת עולם כדי להגשים לכם חלומות

יום שני, 16 בספטמבר 2019

"כל הכרטיסים להופעה של עומר אדם נמכרו בתוך יממה", בישרו הכותרות באתרי האינטרנט באמצע חודש יוני 2019. הזמר הפופולרי הצליח למלא את פארק הירקון ב-50 אלף איש בתוך פחות מ-24 שעות ולא מעט מעריצים שקיוו להיות בהופעה הזו נותרו מאוכזבים – הכרטיסים אזלו. ובכן, יש כאלה שבטלפון אחד רכשו לעצמם כרטיסים למופע הרבה אחרי שהקופות נסגרו. אלה הם מחזיקי אמריקן אקספרס פלטינה שנעזרו בשירותי קונסיירז' הייחודיים.

"גם אם ההופעה של עומר אדם היא סולד אאוט, לנו בשירות קונסיירז' יש כרטיסים שמורים ללקוחותינו", אומרת לטיסיה קדוש-מרדכי, מנהלת שירותי הקונסיירז' באמריקן אקספרס. "אנחנו יכולים להשיג כרטיסים להופעות של אמנים לוהטים כמו עומר אדם בארץ או אריאנה גרנדה בחו"ל, גם כשהכרטיסים אצל הספק הרשמי אזלו".

נתוני 2018 של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מראים שכ-85% מהישראלים מעל גיל 20 מחזיקים בכרטיס אשראי אחד לפחות ולכ-63% יש שניים. אנחנו משתמשים בכרטיס האשראי יותר ויותר בשל הנוחות, ההטבות והאפשרות לשלוט בתקציב. אבל כרטיס אשראי אמריקן אקספרס פלטינה הוא הרבה יותר מאמצעי תשלום. למחזיקים בו יש הטבות נלוות שאין לאחרים, כמו שירות אח"מים, שיעזור לכם להשיג בדיוק מה שחיפשתם.

אין מקום במסעדה? תעזרו בשירות הקונסיירז'


"שירות הקונסיירז' הוא עולמי, אנחנו 17 שנים בתחום ויש לנו ניסיון עצום ורשת קשרים ענפה בארץ ובעולם, במגוון תחומים", אומרת קדוש-מרדכי, "פונים אלינו מחזיקי כרטיס פלטינה בפניות יומיומיות שונות ואנחנו מספקים להם את מבוקשם במהירות. לדוגמה, אם לקוח יתקשר להזמין מקום במסעדת יוקרה ברגע האחרון, סביר להניח שייכנס לרשימת המתנה, אבל אם הוא יתקשר לשירות הקונסיירז' ויבקש להזמין, המסעדה תתייחס אחרת לבקשה והסיכויים של הלקוח לסעוד בה, עולים. כמובן שאם המסעדה מלאה, אנחנו נעשה כל שביכולתנו למצוא לו מקום במסעדה אחרת באותה דרגת איכות. אנחנו גם עוקבים אחרי ביטולים ומעודכנים מיד כשמקום מתפנה. את המקום הזה תציע המסעדה קודם כל לשירות הקונסיירז'. זה חוסך זמן ומאמץ ללקוחות שלנו".

וזו אולי תמצית השירות: אין דבר שאינו אפשרי. בטלפון או במייל אחד, מחזיקי אמריקן אקספרס פלטינה יכולים לקבל את מבוקשם בארץ או בחו"ל. "לכאורה לא מדובר בדברים גרנדיוזיים, אבל השירות הזה חוסך זמן ואנרגיה לא מבוטלת. לדוגמה, ללקוח יש אורח מחו"ל והוא רוצה לסייר איתו בירושלים או במצדה. אנחנו מארגנים טיול של יום או חצי יום ומטפלים בכל הפרטים – מהזמנת מכונית יוקרה שתאסוף אותם ועד למדריך פרטי".

זר פרחים באוסטרליה והצעת נישואין רומנטית בוונציה
יש לקוחות שמתייעצים עם שירות הקונסיירז' לגבי מתנת יום ההולדת לבני הזוג או המשפחה. "לקוחה שלנו רצתה להפתיע את בנה, שטייל באוסטרליה, עם זר פרחים ושוקולד לכבוד יום הולדתו", מספרת קדוש-מרדכי, "אבל הבן טייל בקרוון וישן מדי פעם בהוסטלים. למרות זאת, הצלחנו לארגן ולתאם הכול, הבן קיבל את הפרחים והשוקולדים והיה מופתע ונרגש".

"יש לקוחות שארגנו עבורם גם הצעת נישואין רומנטית", היא מוסיפה. "תיאמנו פעם הצעת נישואין בוונציה – נהג פרטי אסף את הזוג מהמלון לשייט בגונדולה פרטית עם זמר ששר להם ברקע. הלקוח כרע ברך, היא הסכימה ועוברי האורח הריעו להם. משם הם נסעו לחגוג במסעדת מישלן שהזמנו עבורם והשאר כבר היסטוריה. הלקוחות יודעים שיש על מי לסמוך ויש מי שיטפל ולא משנה היכן הם בעולם".


רוב הפניות של לקוחות פלטינה נוגעות יותר לשירותים בחו"ל, שם הדלתות נפתחות במהירות כששירות הקונסיירז' יוצר קשר. אם בארץ הלקוחות יבקשו פחות מידע ויותר שירות לרכישת כרטיסים למופעים, אירועי ספורט ומסעדות, הרי שבחו"ל הם מבקשים גם מידע מפורט ועדכני לגבי היעדים אליהם הם טסים. רוצים כרטיסים לתערוכה של דיור בלונדון? מבקשים לדעת אילו אטרקציות יש בבאטומי שבגיאורגיה או מחפשים מדריך לחצי יום פנוי בברלין? טלפון אחד לשירות הקונסיירז' ומבוקשכם ייענה.

"אם מישהו נוסע לניו יורק ורוצה לדעת אילו הופעות יהיו בעיר בשבוע שבו ישהה בה, או שמישהו טס ללונדון ומעוניין לצפות במשחק פרמיירליג, אנחנו נספק לו מידע עדכני ונדאג להזמין לו את הכרטיסים הרלוונטיים", אומרת קדוש-מרדכי. וכאן בא לידי ביטוי יתרון בולט נוסף ממנו נהנים מחזיקי כרטיס הפלטינה: אמינות.

אמנם, כל אחד יכול להיכנס לאתר אינטרנט של ספק מסוים ולהזמין כרטיסים להופעה בחו"ל, אבל אין ודאות שתקבלו את הכרטיסים האלה. יש לא מעט בעיות באספקת הכרטיסים ובמהימנותם. באמריקן אקספרס עובדים עם ספקים מורשים ומוכרים, ולכן אין תקלות.

"הלקוח יודע שיש על מי לסמוך ויש מי שיטפל", מדגישה קדוש-מרדכי, "לא פעם פנו אליי לקוחות שהיו בחו"ל בטענה שכרטיסים שהזמינו באופן פרטי להופעה או אירוע ספורט לא הגיעו אליהם מסיבות שונות, והם רכשו וקיבלו דרכנו כרטיסים לאותו אירוע – במהירות וביעילות. כיוון ששוק הכרטיסים באתרי אינטרנט פרוץ, אנחנו לא תמיד נתחייב למחיר הכי זול אבל הלקוח יהיה בטוח שלא קנה חתול בשק. גם אם המחיר מעט גבוה יותר עקב עמלות ספק, בסופו של דבר הרווח כולו של הלקוחות, שמרוויחים שקט נפשי וביטחון שמה שהם רוצים וצריכים – יקרה".

"אנחנו מבינים את האופי של הלקוחות הישראלים, שאוהבים לקבל את המוצר או השירות הטוב ביותר במהירות ובמחיר הנמוך האפשרי, אבל גם יודעים להכיר תודה על המאמץ והשירות הטוב", אומרת קדוש-מרדכי, "יש צעירים רבים שמחזיקים בכרטיס הפלטינה ויש גם את הלקוחות הוותיקים, שאנחנו מכירים שנים ויודעים לפני כל נסיעה שלהם לאירופה לעדכן אותם בקונצרטים, אופרה ובלט. רוב הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים וכך אנחנו לומדים להכיר אותם".

"יש לנו לקוחה שבעבר ביקשה לסעוד במסעדת אילבן מדיסון פארק שבניו יורק, מסעדת שלושה כוכבי מישלן, שדורגה במקום ראשון בעולם ב-2017", מספרת קדוש-מרדכי, "מעבר לקושי בלהשיג מקום במסעדה כה מבוקשת, הפתענו את הלקוחה ובמהלך הארוחה קראו לה ולסועדים שאיתה לסייר במטבח של השף. היא מאוד הופתעה והתלהבה. נדמה לי שאין בעולם שירות קונסיירז' שמתקרב לרמה של אמריקן אקספרס. השירות חוסך כאב ראש, תיאומים ואנרגיה ומשאיר לכם  ליהנות מתמצית החוויה בארץ ובעולם״.


אהבתם? שתפו את הכתבה
חזרה למעלה
;