שירות לקוחות לשוהים בחו"ל

 

עסקה לא עברה? הכרטיס אבד או נגנב? אמריקן אקספרס איתך גם מסביב לעולם בכל רגע
שירות לקוחות מיוחד לשוהים בחו"ל, בכל דרך שתבחר:

*שירות 'WhatsApp פעיל בימים א-ה בין 8:00 - 16:00
בנושא תשלום שלא עבר בכרטיס האשראי, המענה יינתן על ידי נציג בזמינות של 24/7.
*שיחות גוביינא- דרך המרכזייה הבני"ל במקום שהותך או באמצעות אחת החברות בארץ המפעילה שירות שיחות בינ"ל ומטלפון נייח בלבד |
באם הינך מתקשר מטלפון סלולרי בשיחת גוביינא, תחוייב בגין זמן אוויר ע"י החברה הסלולרית כמקובל במקרים אלו.
באם הינך מתקשר מטלפון סלולרי / ללא שיחת גוביינא תחויב במלוא עלות השיחה על פי זמן אוויר על ידי החברה הסלולרית .

על מנת שנוכל להבטיח לך שירות יעיל זמין גם בחו"ל, יש לעדכן אותנו בפרטי הנסיעה שלך.
לחץ כאן לעדכון פרטי הנסיעה.

באפשרותך לשלוט על ההוצאות בזמן אמת ולצפות בפירוט העסקאות שלך בחו"ל, בכל רגע נתון ומכל מקום.
לחץ כאן לצפייה בפירוט העסקאות שלך בחו"ל.

לחץ כאן לדיווח על אובדן וגניבה בחו"ל.
כמו כן ניתן לדווח על אבדן/ גניבה של כרטיס האשראי בחו"ל בטלפון: 03-6364400, השירות פעיל 24/7.

במידה ועסקה לא עברה בכרטיסך בחו"ל, ניתן לפנות למוקד אשר יסיע לך בהמשך התהליך וזמין עבורך 24/7 במגוון הערוצים.

טיפים ופעולות נפוצות

טיפים ומידע חיוני

{{$select.selected.Title}} {{country.Title}}
{{item.Country}}: {{item.Question}}

מגוון שירותים לנוסעים לחו"ל

חזרה למעלה
; ;