אמנת השירות-נציג תלונות הציבור

    פרימיום אקספרס בע"מ, מנפיקת כרטיסי אשראי אמריקן אקספרס בישראל מאז 1995, חרתה על דגלה את ערכי המובילות והמצוינות בשירות ללקוח הפרטי והעסקי.
    פרימיום אקספרס משקיעה משאבים רבים ביצירת חוויית שירות מצוינת, המתאפיינת בהוגנות, חדשנות, שקיפות ומקצועיות. אנו רואים בלקוחותינו נדבך משמעותי וחיוני בפעילות הארגון והצלחתו ומתחייבים להעניק להם שירות מהיר ואיכותי בכל פנייה, לשביעות רצונם המלאה.

    פרימיום אקספרס מעמידה לנוחיות לקוחותיה מגוון אפיקים חדשנים המאפשרים לקבל שירות מתקדם בזמן שנוח להם.

    פנייה למוקדי השירות:


     שירות לקוחות בנושא ברורים כספיים והטבות
    שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:00 עד 16:00
    טלפון: 2639*

    בסיוע חירום בשימוש בכרטיס בחו"ל
    שעות פעילות: 24/7- למעט יום כיפור טלפון: +972-3-6364666
    מייל: IBINL@ISRACARD.CO.IL
    לרשימת הטלפונים המלאה

    צ'אט עם נציג שירות
    שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:00 עד 16:00
    לכניסה לצ'אט לחץ כאן

     



    פנייה לנציב תלונות הציבור
    תשובת פרימיום אקספרס לתלונה תינתן בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ- 45 ימים ממועד קבלת התלונה, וזאת בהתחשב בבדיקות הנדרשות. עם זאת, בנסיבות חריגות תהיה לנציב תלונות הציבור הסמכות להאריך את המועד האמור ב- 15 ימים. האמור לעיל לא יחול בנסיבות חריגות מאוד, שבהן העיכוב נובע מגורמים שאינם בשליטת פרימיום אקספרס.
    הודעה על הארכת המועד, כאמור לעיל, תימסר לפונה.


    אנו עומדים לרשותכם במספר ערוצים:

     
    מענה טלפוני ביחידת פניות הציבור - 03-6364330 ימים א'-ה' בין השעות 09:00-12:00
     בפקס:
    03-6364262
    אמצעות "טופס צור קשר מקוון"
     בדואר:
    מדור פניות הציבור,רח' בר כוכבא 12, ת.ד 2025 בני ברק 5112001

    בכל פנייה יש לציין שם מלא, מספר זהות, 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי ופרטים ליצירת קשר. יש לפרט את התלונה ככל האפשר ולצרף אסמכתאות .